Kære alle :)
Juni er = Klitmøller Sommerfest
Klitmøller Sommerfest er vi en del af, sammen med idrætsforeningen. Og vi får halvdelen af overskuddet, sidste år fik vi 50.000 kr. Så det har STOR betydning for Klitmøller Spejdernes økonomi.
I dette nyhedsbrev kan du læse om:
- Vi mangler lidt flere tombola gaver
- Program Klitmøller Sommerfest
- Sådan gir du en hånd med til sommerfesten
- Hjælp søges til lugning og klipning af hyben ved spejderhuset
Indkaldelse til leder og bestyrelsesmøde
Tombola gevinster
Kære spejderfamilie
Vi tillader os hermed at uddelegerer en opgave til jeres familie, i forbindelse med Klitmøller Sommerfest. Der skal nemlig være en tombola i år, hvor der er gevinster til både børn og voksne.
Jeres families opgave bliver at finde en tombola gevinst. Det kan være at jeres arbejdsgiver vil sponsorere? Eller måske har jeres onkel en butik hvor der gemmer sig noget han vil af med eller måske har I selv lyst at donere en gevinst. Det er helt op til jer hvordan I finder jeres bidrag til tombola gevinster.
Gevinsten leveres i spejderhuset, senest 5. Juni, til en af lederne eller under halvtaget, Vestermøllevej 19.
Lad os, sammen, få samlet sammen til en spændende tombola med masser af gevinster til hele weekenden.
Program Klitmøller Sommerfest
Find det inde på Klitmøller Sommerfest facebook side https://www.facebook.com/Klitmoellersommerfest eller se vedhæftede billede.
De sidste sommerfest vagter
Vi mangler at få besat de sidste sommerfest vagter - hvis du nupper en enekelt af dem, så er vi meget taknemmelige. Du kan se herinde, hvilken vagter der mangler at blive besat https://www.facebook.com/Klitmoellersommerfest og her kan du også læse hvordan du melder dig.
Hjælp søges til lugning og klipning af hyben ved spejderhuset
Vi kan godt se på spejderhusets omgivelser, at vi ikke har haft en arbejdsdag i foråret (den kommer til efteråret, se dato i kalenderen).
Vi har nogle naboer der er kede af at hyben hænger ud over grusvejen, mon der er nogle af jer læsere af dette nyhedsbrev, der har mod på at klippe hyben, så de ikke hænger ud på gruvejen. Giv lyd hvis det er dig.
Derudover så vil vi se om vi kunne komme lidt af ukrudtet, i indkørslen og rundt om huset m.m. til livs. Det hele er ved at gro til.
Så hermed en opfordring til at hive mindst 10 styk ukrudt op, når man alligevel er ved spejderhuset. På forhånd 1000 tak :)
Leder og bestyrelsesmøde den 19. juni kl. 18-21 med mad og lederpleje
Emner til mødet:
Brug af materiel – skal vi skille os af med noget? Ved alle hvad vi har? Hvordan får vi holdt orden? Udvikling af digital inventarliste (også ifm. skader og mangler)?
Oprykningsturen den 16-17. august
Hvad kan vi gøre for fællesskabet i gruppen - oplæg ved Anne
Status på leder og spejdersituationen efter sommerferien
Evt.